Hey…now you can follow me

by |ZN| blog

follow me

به شدت عاشق این سیستم Google Reader شدم،برای من که دیگه وقت نمیکنم همه عکس های دوستای فلیکریم رو ببینم و بعضی وبلاگ ها رو بخونم،این سیستم واقعا کارسازه،یعنی دیگه هیچ چیز رو از دست نمیدی و اینکه بیشتر میتونی علاقه مندی های خودمون رو به اشتراک بذاریم.
و البته جالبتر از اون سیستم Like,Share و Follow کردن که دیگه محشرن! من به تازگی دو نفر رو Follow کردم که برام خیلی هیجان انگیز بود وقتی فهمیدم اونها هم منو Follow کردن همچنین!!
جا داره همیجا از یک پزشک عزیز تشکر کرد برای اینکه ما رو با سرویس های جدید گوگل آشنا میکنه. توصیه میکنم حتما این سرویس ها و تکنولوژی های جدید رو تجربه کنید و سعی کنیم خودمون رو یکم آپ تو دیت تر کنیم.(میدونم میدونم میدونم که خودم هم خیلی عقب هستم در این موارد!!)

و یادتون نره که من رو به لیست Followهاتون اضافه کنین…..ها ها!

Me in Google Reader

Photo Via loomax

