art-center

by |ZN| blog

جدیدا نزدیک خونمون یه گالری افتتاح کردن که شروع کارش هم با نقاشی های مصطفی دشتی بود. هر چند که کارهاش از نظر من انتزاعی بود و من هم میانه خوبی با این سبک کارها اصلا ندارم ولی نقاشی های پرنده -ش انصافا زیبا بودن.
فضای گالری هم خیلی خوبه، کلا سه طبقه هست و معماریشو با سنگ کار کردن،اسمشم گذاشتن گالری خانه هنر!..فقط این متروی لعنتی صدر کنارش یه کم اذیت میکنه!…..بهرحال از حالا به بعد قراره نمایشگاه های زیادی اینجا برگزار بشه که امیدوارم بتونم همشو برم ببینم.توی این هفته هم دو تا فکر کنم نمایشگاه هست. با این حساب فکر کنم بد نباشه هر بار که خودم از نمایشگاه ها دیدن کردم بیام اطلاع رسانی کنم براتون که اگه اهل این برنامه ها باشین پشین بیان اینجا بازدید.
اوه راستی شماره این ماه ویوا رو از دست ندید،این ماه آقای کریست سعیدی سردبیر مجله ویوا زحمت دادن به خودشون و با آقای گلزار مصاحبه کردن. audio این مصاحبه رو خواهرم ترجمه کرد و منم گوشه هایی از اونو شنیدم،فکر نمی کنم گلزار هیچ جایی به این راحتی و صمیمانه گی(!) مصاحبه ای داشته بوده و شاید بشه گفت حرف هایی که اینجا زده شاید توی هیچ مصاحبه ای تا حالا نداشته.البته به شخصه از این آقای بازیگر خوشم نمیاد و حتی زیبایی که همگان در ایشون می بینن من نمی بینم،اما خب برای طرفدارانش بد نیست که این مصاحبه رو هم از دست ندن!

Photo via: ange de l’amour

