B&W

by |ZN| blog

روز جمعه افتتاحیه نمایشگاه عکس سیاه و سفید در گالری خانه هنر هست.از روز شنبه تا 8 دی ماه هم بازدید برای عموم گذاشته شده.یه نمایشگاه گروهی از 60 نفر که بعضی ها با یک کار و بعضی ها با دو یا سه کار عکس هاشون رو به نمایش گذاشتن.البته نا گفته نماند که همون روزهای اولی که این گالری به راه افتاد خانوم مسئول گالری به من هم پیشنهاد داد که اگه کار سیاه و سفیدی دارم بیارم که من گفتم خیر من اصل کارهام رنگه!
اما خب خیلی خوشحالم که یکی از دوستام عکسش تونسته به این نمایشگاه راه پیدا کنه و به همین خاطر در روز افتتاحیه بنده هم دعوت شدم از طرف ایشون! تنها چیزی که باعث میشه حوصله رفتن رو نداشته باشم به خاطر این هستش که گویا آقایون حامد بهداد و رضا کیانیان هم عکس هایی برای اجرا گذاشتن و یه کمی احساس میکنم ممکنه اون روز و اون ساعت ها محیط از جو گالری خارج شه و زیادی فانتزی بشه!
در هر حال این یک اطلاع رسانی بود برای اینکه اگه تونستین یه سر به این نمایشگاه بزنین./

Photo via here

