2 Good News!

by |ZN| blog

حقیقتش اینه که وقتی میتونی با سه کلیک حرفات رو توی تویتر بنویسی و منتشر کنی،خب پس دیگه چه نیازی به این همه دنگ و فنگ وبلاگ هست!!
فکر میکنم که دلیل تاخیر اینقدر زیادم همین هست،اینکه جایی بجز اینجا پیدا کردم که بشه خیلی راحت تر و حتی safe تر حرف های روزمره و گله و شکایت هایی که به آسمون و زمین میکنم بیان کنم و به اصطلاح از نظر روحی تخلیه بشم.

دو تا خبر دارم……یکی بازشدن فروشگاه عکسم هست و اینکه هر کسی از هر جایی که هست میتونه عکس های منو خریداری کنه،به قیمت های واقعا منصفانه؛چون خدا میدونه به خاطر هر دونه شون و نحوه بسته بندی و کل پروسه ای که انجام شد تا به اینجا برسه چقدر سختی و البته هزینه در بر داشت برام!
البته این توضیح رو هم بدم که PayPal برای دوستان خارج از ایران هست و برای دوستان داخل کشور فقط کافیه اول با ایمیل یا شماره تلفنی که برای این منظور در نظر گرفته شده با من تماس داشته باشن تا بعد از انجام مراحل مالی در اسرع وقت کارت مورد علاقه شون به دستشون برسه.
البته سعی میکنم برای مناسبت های خاص تخفیفاتی هم داشته باشم…

و اما خبر دوم؛ برپایی دومین نمایشگاه عکس منوئت!
این بار در دانشگاه خودمون/خودم……بالاخره بعد از فارق التحصیلی من به طور کاملا تصادفی و در نتیجه پیگیری هایی که انجام دادم قرار بر این شد که دوشنبه 3 آبان روز افتتاحیه نمایشگاهم باشه. این نمایشگاه هر روز از ساعت 9 تا 4 بعدازظهر دایر هست و به مدت یک هفته. البته به قول خواهرم از نورپردازی و پذیرایی و این قرتی بازی ها خبری نیست،اینجا یک محیط کاملا فرهنگی آموزشی دانشگاهی هستش که قطعا شئونات خاص خودش رو به همراه داره…هاها

خب در هر دو مورد منتظر حضور گرم شما هستیم/هستم.

